Jsou online srovnávačem pojištění, energií, hypoték a půjček. Díky unikátním technologiím nabízejí jedinečné online srovnání životního pojištění a možnost sjednání dalších služeb zcela online.
Moderní inkluzivní kolektiv, člověk se před kolegy nemusí přetvařovat. Na pobočce v ÚNL všichni super. Pohodový team leader.
Vyšší vedení se plácá po zádech, že "není žádná korporace", ale při prvním problému člověka vykopnou a nic je nezajímá.
Nabízejí sick days, ale když to člověk potřebuje, team leaderovi se nechce to schválit. Taky by mohli dovolit více home office - u takovéhle práce je jedno, jestli voláte z kanceláře nebo z obýváku.
Neférový přístup, šikana, naschvály, zapínání a vypínání kontaktů na základě oblíbenosti, jako "trest" za podání výpovědi přišla následně výplata v nižší výši, než měla přijít. Výplata bonusů je prý dobrá vůle zaměstnavatele. 10 minut přestávky na celou směnu. Nebo nejíst a obětovat nadělanou pauzu na oběd, aby člověk mohl normálně pít a chodit na WC. Vnitřním předpisem je navíc dán zákaz dojít si na WC první a poslední hodinu pracovní doby. V případě nutného porušení následuje šikana. Toť asi to nejhorší.
Přístup vedoucích pracovníků. Více férovosti a méně osobního ega. Takoví lidé rozhodně nedělají firmě dobré jméno.
Oproti jiným srovnávačům má makléř při modelaci nabídky úplnou volnost a není limitován tím, jaké balíčky popř. rozsahy firma dohodne s pojišťovnou, to co umí pojišťovna RIXO umí taky. Dále se neřeší blbosti jako callscript a pokuty. Také v rámci výdělkům je RIXO nesrovnatelně lepší, to co jsem jinde vydělal za rok zvládnu v RIXU vydělat za 3 měsíce. Finančí ohodnocení je férové a nemůže se stát, že kvůli nedostatku provolaných minut nedostanete variabilní složku, což je u jiných srovnávačů standardem.
Oceňuju, že nám vedení pravidelně dává vědět, jak na tom firma je. Občas nás informují o nějakých plánech nebo změnách, takže nemám pocit, že bych byl jen další anonymní zaměstnanec. Líbí se mi, že tu mám přehled o tom, co se děje, a kam firma směřuje.
Technika, co tu máme, je úplně zastaralá, pořád se něco seká a zdržuje. Do toho schůzka za schůzkou, kde se řeší nic, místo aby se makalo. Kdyby bylo vybavení normální, všechno by šlo rychleji.
Umožnit zaměstnancům více příležitostí podílet se na zajímavých projektech by zvyšovalo jejich pocit naplnění a přínosu.
Zveřejněno
23. 01. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Informační systémy a technologie
Praha 6
Odměna tady je férová a vím, že co tu vydělám, je za tu práci odpovídající. Finanční ohodnocení je stabilní a včas, což mi dává jistotu, že se na něj mohu spolehnout. Zaměstnavatel si váží naší práce a dokáže nás odměnit tak, že máme pocit, že si toho opravdu cení. A to je pro mě hodně důležité.
Trošku tu vládne byrokracie. O všechno žádáš přes žádanky. Místo abychom se soustředili na práci, řešíme papíry, co nikdo nepotřebuje.
Vedení by mělo častěji komunikovat se zaměstnanci o plánovaných změnách a rozhodnutích. Někdy máme pocit, že nám chybí informace, což způsobuje zbytečný stres. Kdybychom byli lépe informováni, mohli bychom se lépe připravit na to, co nás čeká.
Zveřejněno
23. 01. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Doprava, logistika a zásobování
Praha 6
Odměny tu chodí včas a jsou přiměřené náročnosti práce. Člověk se nemusí bát, že by došlo ke zpoždění nebo by mu něco na výplatě chybělo. Samozřejmě bych ocenil trochu vyšší mzdu, ale to už je klasika. Nicméně v porovnání s jinými místy je to určitě slušné.
Trvá to dlouho, než se něco zlepší, třeba i jen drobnost. Když potřebujeme něco vylepšit nebo změnit, reakce je dost pomalá.
Vedení by mohlo častěji komunikovat se zaměstnanci a zároveň poskytovat více zpětné vazby. Občas nevíme, co se ve firmě děje, a když odvedeme dobrou práci, málokdy se to ocení. Kdybychom byli lépe informováni a dostávali více uznání, pracovalo by se nám lépe a s větším nadšením.