Pozdní výplaty a lhaní, podvodné jednání (vydírání), nedostatečné školení, špatné zázemí, náročné obsluhování ve stánku bez přímého zavedení vodovodu a ve velké zimě. Málo zaměstnanců = moc práce+ buzerace ze strany vedení. Pozorování přes kameru. Abyste mohli na záchod, musíte zavřít celý stánek a to je opravdu náročné.
Manažerka stánku by mohla více věřit obsluze stánku, nesledovat nonstop přes kameru ať může obsluha (baristka) používat svůj vlastní rozum. Je to opravdu ponižující.
Káva nebo trdelník zdarma každou směnu, flexibilita plánování směn
Přístup vedení katastrofa.
Práce za minimálku + bonusy, na které se nedalo v malém stánku dosáhnout.
Výplaty chodili pozdě nebo chodilo míň peněz. Po každé se vymluvili na manka. Nevím no, ale jestli každý na stánku měl každý měsíc manko nad 500 korun, tak by s tím asi chtělo něco udělat.
Extrémní plýtvání trdelníkama - museli jsme mít u každé posypky napečený jeden malý a jeden velký a každé dvě hodiny to měnit (každý večer se vyhazovalo 30+ trdelníků)
Vedení jen buzerovalo a koukalo na vás přes kamery.
Zaškolení nových zaměstnanců dělali většinou ostatní zaměstnanci a že mají někoho školit zjistili až když ten nový člověk přišel.
Přeškolování bylo každé úterý online s protivným pánem, který pravděpodobně nikdy na stánku nestál. Když někdo říkal své poznatky z prodeje, tak je zesměšňoval.
Měla by se lépe chovat k zaměstnancům, aby tam chodili rádi. Šťastný zaměstnanec, šťastný zákazník. Klesla kvalita produktů, protože se se zaměstnanci chovají jak ke kusu hadru.
Tenhle projekt má budoucnost, vždycky bude co dělat. Nemusím se bát, že mě vyhodí.
Někdy se zdá, že práce není rovnoměrně rozdělená, což může být frustrující. Někteří kolegové mají méně úkolů, zatímco jiní jsou přetížení. Spravedlivější rozložení by vedlo k lepší rovnováze a menšímu stresu.
Vedoucí by mohli častěji projevovat uznání za dobře odvedenou práci. Když člověk dostane zpětnou vazbu, pomáhá to s motivací a výkonem. Stačí i drobné ocenění, ale ukazuje to, že si váží naší práce.
Zveřejněno
24. 01. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Lidské zdroje a personální management
Praha 8
Tohle je stabilní firma, člověk má jistotu práce. K práci máme všechno potřebné vybavení, díky čemuž to jde líp od ruky.
Někdy ty úkoly nejsou pořádně vysvětlený. Dostanu pokyn, ale spoustu věcí si musím dohledat sám, což mi přijde jako ztráta času. Mohli by to podávat jasněji, aby se kolem toho tolik neběhalo a nedělaly zbytečný chyby.
Věřím, že by bylo dobré, kdyby se nabízelo více benefitů. Aktuálně jich není moc, a když se podívám na jiné firmy, mají lepší nabídky. Mohlo by to být zajímavé i pro budoucí zaměstnance. Například příspěvky na sport by byly skvělou motivací.
Zveřejněno
24. 01. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Gastronomie a pohostinství
Praha 8
Tým se tady nemění každou chvíli, což mi vyhovuje. Díky tomu si vytvoříme mezi sebou lepší vztahy a pracuje se nám líp. Takové prostředí je klidnější a přátelštější.
Některé administrativní úkony jsou zbytečně složité a brzdí nás v práci. Ztrácíme tím čas, který bychom mohli využít efektivněji. Zjednodušení těchto procesů by přineslo víc času na skutečnou práci a lepší výsledky.
Větší otevřenost vůči novým nápadům zaměstnanců by podpořila jejich zapojení do zlepšování pracovních postupů, což by mělo přínos i pro firmu.