Nabízejí komplexní telemarketingové služby včetně zákaznického servisu, technické podpory a správy databází. Specializují se na aktivní a pasivní marketingové kampaně.
Skvělá supervizorka, kterou jsem měl po nástupu, bohužel nakonec odešla na jiný projekt
Platové podmínky, v podstatě jste ve firmě jen další položka na seznamu, pod novou supervizorkou neustálá buzerace, tlak na výsledky, stále víc a víc a víc práce za neměnící se plat, naprosto odlišné podmínky proti kolegům, kteří dělali přímo pod firmou ČEZ, pro kterou Konecta zajišťovala externí Call Centrum, i když jsme často řešili průšvihy za zaměstnance ČEZU
Přístup k zaměstnancům, benefity, motivační bonus (motivovat ne odrazovat), zamyslet se trochu nad firemní politikou a rozhodně vylepšit kvalitu počítačů, sluchátek a další techniky potřebné k práci (ne opravdu nikoho nebaví měnit co druhý měsíc výpočetní techniku)
Nevím jak u HPP, ale jednání firmy vůči dohodářům mi přišlo velice špatné a neseriózní.
Lživé informace - při náboru na přímý dotaz, zda počítají s dohodáři jen do konce roku nebo dlouhodobě, se neštítí přímo lhát
Zaškolení - zabralo poměrně dost času, který nebyl vůbec nijak honorován. Asi proto nechávali lidi v iluzi, že se tento čas vyplatí a neřekli narovinu, že půjde jen o vánoční sezónu.
Neustálé změny podmínek ze strany zaměstnavatele.
Zaměstnanci si musí plánovat směny na měsíc dopředu a když se zařídí a chtějí se pustit do práce, zjistí, že je stop stav a pracovat se bude až večer.
Následně pak přijde tlak, že máte pracovat víc a začnou se stanovovat nové a nové limity, které máte plnit a původně o nich nebyla řeč (aniž by pro to ze strany zaměstnavatele byly vhodné podmínky). Takže mailů, které máte zpracovat, je čím dál víc, zatímco časové okno, kdy to můžete udělat, je stále menší.
Mizerné a naprosto neodpovídající fin. ohodnocení
Po zaučení výpověď hromadným mailem
Místo neustálých emailů se soutěžemi, informacemi o mezinárodních dnech všeho možného apod., by mohli být vůči zaměstnancům raději féroví a aspoň trochu rozumně je zaplatit.
Momentální finanční podmínky jsou spíš výsměch, ne-li skoro zneužívání lidí. Výdělek směšný a to musíte mít veškerou techniku svou, takže ve finále jste skoro rádi, když na práci pro ně alespoň neproděláte.
jednání nadřízených, neváží si zaměstnanců, nejhorší personální agentura, jen naberou lidi a do konce zkušebky vyhodí, měla jsem dát na názor všech známých a práci u této společnofti nebrat, jen se tváří jako skvělá společnost, ale ve skutečnosti to je odpad
neplacené přesčasy špatné mzdové podmínky když nemáte klienty a neuzavřete smlouvy o prodloužení záruk tak Vás vyhodí.
více školení možnost kariérního růstu a hlavně nekritizovat zaměstnance za to že musejí nabízet lidem co skoro málo lidí chce. Telefonické nabídky ať si firma dělá sama. Nikdy bych se sem už nehlásila
Mzdové podmínky jsou nevýhodné, minimální mzda a bonusy nastavené tak, že jsou obtížně dosažitelné. Komunikace ze strany vedení by mohla být zlepšena a administrativní problémy, jako distribuce stravenek, by měly být lépe řešeny.
Na projektech si člověk vyzkouší různý věci, takže žádnej stereotyp. Baví mě, že se to občas mění a nejde jen o rutinu. Čekal jsem, že budu dělat pořád to samý, ale naštěstí tu je prostor i pro nějakou zajímavější práci. Fakt mě to chytlo.
Úkoly nám často přijdou pozdě, s termínem skoro na včera, a když už je zadání, tak bývá dost nejasné. Vedoucí na nás tlačí, že se to má stihnout, ale není to moc reálné. Práce se pořád dohání a v tom zmatku se nedá ani pořádně soustředit. Když se k tomu přidá ještě ten starý software, který zdržuje, je to fakt náročné.
Možnost předkládat návrhy na zlepšení s jistotou, že budou vedením zohledněny, by zvýšila motivaci a podpořila efektivní inovace.
Zveřejněno
20. 04. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Marketing, reklama, média a PR
Praha 10
Naše firma klade velký důraz na rozvoj osobnosti. V rámci práce dostávám příležitosti učit se novým dovednostem, což mi hodně dává. Pomáhá mi to v rozvoji nejen profesním, ale i osobním. Vím, že se tu neustále můžu něčemu novému přiučit.
Úkoly nám často zadávají úplně nepřehledně. Člověk pak musí věčně dohledávat detaily, co má vlastně dělat. Dost to zdržuje, protože zadání by mohlo být jasnější.
Možnost pružnější pracovní doby by umožnila lépe skloubit osobní život s pracovním, což by přispělo k lepší spokojenosti.
Zveřejněno
20. 04. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Lidské zdroje a personální management
Praha 10
Nemusím čekat měsíce, než mi dají potřebný vybavení. Co potřebuju, to mám. Vážím si toho, protože to není všude samozřejmost.
Úkoly nám zadávají na poslední chvíli, a pak to máme stihnout skoro hned. Celý tým je pod tlakem, protože termíny jsou šíleně napjaté. Takhle se kvalitní práce dělat nedá.
Někdy je toho moc, a když je hodně práce, potřebovali bychom posilu, aby se na všechny nedával až takový nápor. Kdyby se tým doplnil, bylo by to hned znát na kvalitě i na naší energii.