Poskytují široký sortiment elektroniky, počítačů, domácích spotřebičů, hraček a sportovního vybavení. Nabízejí rychlé doručení, nákup na splátky a otevřeno i o víkendech.
Bohužel je něco jiného než si člověk představuje pod pojmem prodavač. Výdělek při 12 hodinových směnách je skutečně pro mladé lidi kteří nemají vlastní bydlení. Práce nespočívá pouze v prodeji ale z větší části si člověk připadá jako jako sekretářka. Jedná se o řešení stížnosti zákazníků, reklamace, nebo dotazy zákazníků. Prakticky jste v jednom úředník, skladník a prodavač. Bohužel sliby Alzy do půlnoci objednáš ráno v Alza boxu máš je spíše pouze reklama. Netvrdím, že to nefunguje. Ale stále více zákazníků si na to velice stěžuje. Dočkáte se nadávek a urážek. Stejně je to i se systémem společnosti Alza. Dochází k velmi častým pádům firemního systému a tak se spousty zákazníků naštve. Když něco řešíte s vedením ať už plat, nebo stížnosti na systém dočkáte se odpovědi, že se vše změní. Ale nezmění. Pouze na vás vedení tlačí jak musí prodejna vypadat, nebo proč neprodáváte služby. A začne jejich řada výmluv, že prodejna neplní plán. Plnit může za předpokladu funkčnosti systému.
Rozhodně zlepšit přístup vedení vůči prodávajícímu. Zajistit funkční systém bez pomalu každodenních pádu které stěžují práci prodejce. Lepší benefity. Nyní nabízí benefit plus. Dříve bylo Sodexo se kterým se dalo platit všude
Firma investuje do rozvoje zaměstnanců, což hodnotím hodně kladně. Mám možnost účastnit se různých školení a kurzů, které mi pomáhají se zlepšovat. Cítím, že se můžu posunout dál, když ukážu zájem, a to mě motivuje. Vím, že tady mám prostor pro růst a zlepšování.
Někdo má práce nad hlavu a jiný skoro nemá co dělat. Nikdo neřeší, že by efektivnější plánování mohlo všechno výrazně zlepšit. Pracovní rozdělení je tu dost špatně nastavené a vedoucí si toho očividně nevšímají – hlavně, že se to nějak zvládne.
Některý místa nebo nástroje by potřebovaly vylepšit, aby se nám líp pracovalo. Lepší židle nebo nářadí by hodně pomohly, člověk by měl větší pohodlí.
Zveřejněno
23. 01. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Věda, vzdělávání a sport
Praha 7
Firma mi pomáhá zlepšovat se i v dalších oblastech, ne jen v tom, co dělám denně. Když mám možnost účastnit se nějakého workshopu nebo školení, tak mě to posouvá a motivuje. Jsem rád, že se tady pořád něco děje, co mi pomáhá růst i jako člověk.
Někdy není jasné, co vlastně máme dělat, protože zadání úkolů je dost neurčité. Když se musíme pořád ptát a ověřovat, brzdí to.
Některý technologie už mají svý léta a dost nás brzdí. Kdyby se to zlepšilo, ušetřilo by to čas i nervy, hlavně při větších zakázkách.
Zveřejněno
23. 01. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Marketing, reklama, média a PR
Praha 7
Firma mi pomohla rozvinout i jiné dovednosti než jen ty, co používám denně. Když třeba školím nováčky, posouvá mě to dál a učím se nové věci. Jsem rád, že tu je možnost růstu.
Někdy nevím, co přesně po mně chtějí. Úkol je daný, ale spousta detailů chybí, takže pak hledám informace a je to zbytečný zdržení.
Občas bych uvítal, kdyby se u nás zlepšil systém rozdělování směn. Někdy se to mění na poslední chvíli, a když máme směny nad sebou bez pořádné pauzy, je to docela náročný. Kdyby se s tím dalo líp pracovat, určitě bychom byli víc v pohodě.